‘Sanggup Menjahanamkan Tubuh Badan Untuk Zuriat’- Baca Teguran Lelaki Ini Untuk Pasangan Ada Anak – OHBULAN!





Gaya Hidup

Bagi pasangan suami isteri yang dikurniakan anak itu, kadang-kadang kalau nak pergi holiday, kerja outstation, beli barang rumah terpaksa tinggalkan kat rumah, bagi orang gaji atau ibu untuk menjaganya. Iya lah, mungkin bebanan untuk bawa anak yang masih kecil tu, bukannya tak sayang kan.

Tapi bagi lelaki ini, mereka yang dah dapat anak tu harus menghargai pemberian Tuhan dan kalau boleh bawa mereka menikmati masa-masa terluang untuk bersama anak. Sebab apa? Sebab zuriat sangat susah nak dapat dan anak merupakan penyeri rumahtangga. Baca ni..

‘Betapa susahnya nak dapat zuriat’

Sumber foto: Google Images

‘Kagum dengan pengorbanan insan bergelar ibu’

Sumber: Facebook Info Ibu Hamil

(OHBULAN)

[4737897]

Facebook Comments