Ini Yang Mungkin Berlaku Pada Binatang Peliharaan Korang Bila Tak Ada Orang Dekat Rumah..Sumpah Kelakar! – OHBULAN!



Siapa antara korang semua sukakan haiwan peliharaan macam kucing, hamster, anjing ,arnab dan ada juga lebih sukakan haiwan eksotik seperti cicak, kura-kura, ular dan macam-macam lagi la.

Tak kira apa pun nama yang korang beri pada haiwan peliharaan korang tu, mesti ada perangai yang buatkan korang suka nak menyakat haiwan peliharaan korang tu kan?

Pernah tak terfikir, apa yang boleh mereka buat bila seharian kita tak ada di dalam rumah? Ha ni kitorang nak kongsi sikit la apa yang boleh haiwan peliharaan korang tu buat bila rumah kosong tanpa penghuni. Kelakar weyh!

Perkara ni sering bila korang letak makanan di bawah tudung saji. Kucing ni bila dah bau makanan kalau waktu dia lapar habis semua ditolak dari atas meja makan tu.

Ada yang lagi cerdik, dia akan cuba angkat tudung saji guna kuku dia yang tajam tu. Haih nasib baik la kucing ni comel.

Jangan korang tak tau pulak, bila korang tak ada dekat rumah mereka akan lepak bersama dan akan mulakan mesyuarat ringkas dan biasanya isu yang dibincangkan sangat sensitif untuk kami sebutkan.

#kisahrumahtangga

Seterusnya, ini bukan mungkin lagi tapi biasa dilakukan oleh haiwan peliharaan. Jangan letak barang perhiasan kaca korang yang dibeli di luar negara di tempat yang mereka boleh capai.

Silap-silap korang akan jadi pembenci haiwan peliharaan. Hehehehe jangan sampai macam tu.

Jangan pelik bila korang sampai rumah haiwan peliharaan korang tu tak ada. Mereka mungkin sedang berkumpul di kawasan persembunyian yang kita sendiri tak tau. Mungkin di kaki lima atau di dalam semak samun, so korang pandai-pandai la fikir.

Dilabel sebagai haiwan yang comel dan pantas, arnab di sebalik bentuknya yang comel tu tersimpan satu semangat yang sangat nakal tau. Tak percaya? korang boleh tonton filem TheSecret Life Of Pets yang bakal ditayangkan tidak lama lagi di pawagam berhampiran korang.

Jadilah antara 3pemenang utama barangan cenderamata edisi terhadTheSecret Life Of Petsserta sepasang tiket menyaksikan tayangan perdana bersama pasangan korang. Apa je barangan cenderamata tu?

Tempat pertama : Payung, beg kanvas, botol air, buku nota, Earphone, anak patung watak dari TSLOP dan sepasang tiket .

Tempat kedua: Botol air, buku nota, Earphone, anak patung watak dari TSLOP dan sepasang tiket .

Tempat ketiga: Anak patung watak dari TSLOP dan sepasang tiket .

Mudah je nak menang semua tu, caranya seperti berikut:

1.Snap gambar gelagat kucing korang yang paling kreatif dan comel

2.Hantarkan di Facebook OHBULAN! (Klik sini)

3.Tag pada @uipmalaysia serta 2 member korang

So apa tunggu lagi?! Cepat hantarkan gambar kucing sebelum 4 September 2016 ni dan pemenang akan kami umumkan pada 5 September 2016.

Ha apa kata korang tengok dulu trailerTheSecret Life Of Petsyang sememangnya tak disangka-sangka.

Share the post “Ini Yang Mungkin Berlaku Pada Binatang Peliharaan Korang Bila Tak Ada Orang Dekat Rumah..Sumpah Kelakar!”

(OHBULAN)

Facebook Comments